poniedziałek, 4 stycznia 2010

Jak kupić 4 ksiązki płacąc za pół książki?

Nie od razu się w tym orientowałam, ale po kilku zakupach w już wiem.

Raz, drugi, trzeci kupiłam książki elektroniczne i płaciłam tyle, ile kosztowały. Ponieważ byłam zarejestrowana, mogłam śledzić, co się dzieje na moim koncie. A co się dzieje? Najczęściej mam tam zakupione pozycje elektroniczne (e-booki), które mogę ponownie pobrać, (gdybym straciła). Są też pobrane bezpłatne pozycje, fragmenty, hasło do otwierania zakupionych e-booków i przede wszystkim rosnąca ilość punktów.

Dlaczego punkty są tak ważne? - Punkty, to coś w rodzaju prowizji, albo jak kto woli; zwrot części kwoty za zrealizowany zakup.
Za zebrane punkty można kupić książkę, płytę, e-booka - Już bez wydawania złotówki. Uwielbiam korzystać z pozycji zniżkowych. Np. do pozycji zniżkowej (jedna z wielu akcji) dodaję w trakcie zamówienia punkty (płacę punktami) i mam za darmo daną publikację. Ostatnio zamówiłam 3 książki drukowane z » noworocznej wyprzedaży i nie wydałam ani grosza. Wszystkie opłaciłam punktami. Po kilku dniach kupiłam jeszcze jedną pozycję, "Sztuka zdobywania pieniędzy" za 19,90 zł. Kupiłam dla sprawdzenia ile punktów dostanę za ten zakup.
Niegdyś kupiłam e-booka, za którego zakup też otrzymałam punkty. Teraz chciałam mieć wersję drukowaną, na prezent. Jestem alergikiem i nie mogę mieć w domu zbioru książek. Kupuję więc dla siebie e-booki. Stąd wcześniej kupiony e-book, co się mniej opłaci, jako że kupując książkę drukowaną dostajemy gratis e-booka. Dziś dostałam 200 punktów, co znaczy, że ta "tania", drukowana pozycja kosztowała mnie 17,90 zł. Kilka pozycji płatnych i są uzbierane punkty na zakup kolejnych kilku pozycji.

ZAUWAŻ!!!
Gdy kupuję pozycje z promocji, a mam już zebrane punkty, mogę kupić taniej, (za mniejszą ilość punktów) więcej pozycji.
Wcześniej z promocji kupiłam książki na płytach DVD (w prezencie) - Miałam prezent i wersję audio dla siebie, na komputerze.

Czy kupiłeś/aś kiedyś prezent dla kogoś
i dając go miałaś też dla siebie?


Nie ma mowy o podwójnym płaceniu. Podobnie ma się sprawa z książkami drukowanymi. Możesz kupić wartościową książkę dla kogoś bliskiego, ale zanim ją podarujesz, sam/a wcześniej ją przeczytać. Na ogół masz ją w 30 minut po opłaceniu zamówienia, a nawet szybciej.
Jak to się dzieje? - Zanim zamówiona książka drukowana dotrze do Ciebie, Ty na swój adres e-mail otrzymasz ją w wersji elektronicznej (e-book, audiobook), Pobierasz, zapisujesz kopię w swoim komputerze i czytasz dziś, jutro - kiedy chcesz.

Czy wiesz już Dlaczego warto się
zarejestrować w Złotym Klubie?





Brak komentarzy: