środa, 24 czerwca 2009

Premiera kolejnej publikacji



Żeby być sobą, trzeba być kimś

Każdy człowiek chce żyć godnie; Ktoś bogaty powiedział kiedyś: "Żeby być sobą, trzeba być kimś" - I wpakował paluch w nos.

Dla świata ludzie biedni, zadłużeni, są nikim. Każde ich potknięcie spotyka się z pogardą. Widzimy to w codziennym życiu. Czy to wina świata? Nie - Oni sami nie mają dla siebie szacunku. Czują się podle gdy gonią ich długi, gdy wiecznie brakuje im pieniędzy, gdy czują się zmuszani do zaciągania kolejnych długów, w które się wpakowali jednak na własne życzenie. Zmień to.... http://akcje.14.pl/


KUPIŁAM ANATOMIĘ SUKCESU. - Pisano, że wersję drukowaną otrzymam dopiero początkiem lipca, więc nie byłam zdecydowana kupić - nie kupić. Lubię szybko czytać, gdy już kupie. Między innymi dlatego tak bardzo wersje elektroniczne lubię. Kupuję i zaraz mam. Zaryzykowałam ten zakup w ciemno i zostałam mile zaskoczona. Natychmiast dostałam e-booka. (kupujemy książkę drukowaną, lecz natychmiast dostajemy e-booka) Pobrałam otworzyłam i czytam. Gdy poczytam więcej, napiszę czy warto było :) Ale na teraz już mogę powiedzieć, dobra rzecz, jeżeli jednak komuś nie chce się myśleć nad tym co czyta - czytać ze zrozumieniem. Nie polecam.

Już PRZECZYTAŁAM:

To trzeba chcieć zrozumieć, aby był z tego pożytek. Ale muszę być szczera, ta książka nie jest ciekawa. Nie dla mnie. Nic nowego z niej się nie dowiedziałam, noc nowego nie wniosła w moją wiedzę, na temat praw przyczyny i skutku osiągania sukcesu.


Wiem, że się powtarzam, ale nie szukałabym daleko motywacji, bo mam ją pod nosem i pokazałam to na stronie prawdziwa motywacja. Nie sądzę, bym spotkała coś, co byłoby więcej warte od tego wszystkiego, co dotąd przeczytałam.


Muszę być sprawiedliwa: Autor książki wie o czym pisze i potrafi tę wiedzę przekazać. Powiem więcej... Potrafi przekazać w sposób profesjonalny. I ludziom, którzy nie naczytali się tyle i takich książek jak ja, faktycznie może pomóc bardzo w motywacji do działania. Powiem więcej... Moje książki dla wielu, mogłyby być zbyt trudne do przyjęcia. Spotkałam wiele osób, które odrzucały je już na wstępie. Dlatego polecam Anatomię Sukcesu. - tego nie odrzuci raczej nikt. To warto przeczytać, ćwiczenia przerobić. Kiedy zaczynałam przygodę z tego rodzaju książkami, zapamiętałam jedną ważna wskazówkę. By nie zasklepiać się w nauce przekazanej od przez jedną osobę, by czytać też innych autorów, bo każdy ma coś innego i coś więcej do przekazania nam. I to była bardzo pożyteczna wskazówka.

Brak komentarzy: